4 Seven – Ac Kollarini
4 Seven – Asik Oldum
4 Seven – Cilveli Yarim
4 Seven – Geri Don
4 Seven – Haydi Eller Havaya __ Darbuka __
4 Seven – Imdat
4 Seven – O sarki II
4 Seven – O Sarki
4 Seven – Seninle Asla
4 Seven – Sinmesin Duygular
4 Seven – Surmeli
4 Seven – Uzun Lafin Kisasi
4 Seven – Yanlizlik
Abluka Alarm – Esgalimdi Eskiya
Abluka Alarm – Gunluklerim Aylik Olmus
Agira Jiyan – Azade
Agira Jiyan – Bablekan
Agira Jiyan – Dimesin
Agira Jiyan – Eyso
Agira Jiyan – Helin
Agira Jiyan – Her En Eken
Agira Jiyan – Sarya
Agira Jiyan – Va Ave
Agira Jiyan – Yeme Tore
Agira Jiyan – Zer Mircan
Agira Jiyan – Zilan
Ajda Pekkan – Aldatma
Ajda Pekkan – Amazon
Ajda Pekkan – Cool Kadin
Ajda Pekkan – Kaderimin Bir Oyunu
Ajda Pekkan – Mucize
Ajda Pekkan – Olanlar Oldu
Ajda Pekkan – Senden Sonra Tufan 2
Ajda Pekkan – Senden Sonra Tufan
Ajda Pekkan – Sevdali Basim
Ajda Pekkan – Spente Le Stelle
Ajda Pekkan – Vitrin
Ajda Pekkan – Yok Ki
Altay – Beni Hatirla
Altay – Evet
Altay – Gozukara
Altay – Kosa Kosa
Altay – Orgut
Altay – Oyle Olsun
Altay – Sabret
Altay – Soz Vermeyecektin
Altay – Yanimda Olsan
Anadolu Atesi – Aglama Yar Aglama
Anadolu Atesi – Alli Durnam
Anadolu Atesi – Aslan Mustafam
Anadolu Atesi – Ay Saci Burma
Anadolu Atesi – Cokertme
Anadolu Atesi – Derdim Coktur
Anadolu Atesi – Gesi Baglari
Anadolu Atesi – Indim Dere Irmaga
Anadolu Atesi – Kara Uzum Habbesi
Anadolu Atesi – Mavi Yelek Mor Dugme
Anadolu Atesi – Oyali Da Yazma
Anadolu Atesi – Sen Bu Yaylalari Yaylayamazssin
Anadolu Atesi – Siyah Percemini
Anadolu Atesi – Yesil Kurbagalar
Anadolu Atesi – Yogurt Koydum Dolaba
Anadolu Atesi – Kusturdum Barisamam
Ankarali Turgut – Adana Yollari
Ankarali Turgut – Agzi Olan Konusuyor
Ankarali Turgut – Ankaranin Dikmeni
Ankarali Turgut – Atim Arap
Ankarali Turgut – Bomba
Ankarali Turgut – Dar Pantolon
Ankarali Turgut – Gurbaney
Ankarali Turgut – Kasi Beni
Ankarali Turgut – Otme Bulbul
Ankarali Turgut – Plaka 06
Ankarali Turgut – Sakin Kardesim
Ankarali Turgut – Sok Cikar
Ankarali Turgut – Taksi
Ankarali Turgut – Unutursun Diye
Ankarali Turgut – Vay Seni Vay Vay
Ankarali Turgut – Yakalarsam Tik Tik
Ankarali Turgut – Yozgatli
Arka Bahce – Elektrik
Arka Bahce – Ihtiyacimiz Var
Arka Bahce – Istersen Gitme
Arka Bahce – Kal
Arka Bahce – Kisti Bunu Yazdigimda
Arka Bahce – Nerde
Arka Bahce – Olmek Biraz Zaman Aliyor
Arka Bahce – Sermin Ve Ben Buyuk Adayiz
Arka Bahce – Unut Ve Uyu
Arka Bahce – Unutmali
Ayna – Ah Marmara _Bebek Parkinda_
Ayna – Askin Kanunu _Ah Ayrilik_
Ayna – Ay Degil Mevsim Degil
Ayna – Ben Nerede Dogdum
Ayna – Cok Yalniziz
Ayna – Dogum Gunu
Ayna – Ezogelin
Ayna – Gesi Baglari
Ayna – Gozlerinde Samanyolu
Ayna – Gunler Geciyor
Ayna – Hekimoglu
Ayna – Kis Gunu Ayrilik
Ayna – Nefes
Ayna – Seninle Ben
Ayna – Sivas Ellerinde
Ayna – Tek Tabanca
Bergen – Acilarin Kadini
Bergen – Al Onun Askini
Bergen – Allah Yalani Sevmez
Bergen – Anlatacak Dil Kalmadi
Bergen – Ay Dogmuyor
Bergen – Ben Oldum Cileye Alan
Bergen – Sabir Ver
Bergen – Sen Affetsen
Bergen – Sen Ne Guzelsin Arkadasim
Bergen – Seni Kalbimden Kovdum
Bergen – Seni Seven Olmezki
Bergen – Seni Sevince
Bergen – Sevgilim Ol
Bergen – Sevgimin Bedeli
Bergen – Sofor
Bergen – Talihsizler
Bergen – Yillar Affetmez
Bomb – Adimi Hic Anma
Bomb – Avci
Bomb – Bütün Gece
Bomb – Bazen
Bomb – Beter Olsun
Bomb – Bosver
Bomb – Gittim Bile
Bomb – Hic Olmuyor
Bomb – Kremali Pasta
Bomb – Sen Hic Sevdin Mi
Bulent Yigit – Sabaha Kadar
Cankan – Aman Aman
Cankan – Anla Beni Yar
Cankan – Ask Yoldamisin
Cankan – Askimiza Agliyorum
Cankan – Beyaz Olum
Cankan – Bildircinim
Cankan – Canimin Ici
Cankan – Catlak
Cankan – Cin Mi Carpti
Cankan – Don Bana
Cankan – Gul Bebegim
Cankan – Hani Nerde
Cankan – Herkes Duysun
Cankan – Hoscakal
Cankan – Islak Islak
Cankan – Kafa Sisiren
Cankan – Kupeli Kiz
Cankan – Neler Oldu
Cankan – Pisi Pisi
Cankan – Umutsuz Ask
Cankan – Ver Ver
Cankan – Yalnizim
Cankan – Yarali
Cankan – Yarim Gitti
Cankan – Yok Yok
Cankan – Zeynom
Cansu Koc – Extra
Cansu Koc – Gözlerin
Cansu Koc – Su Daglar Kömürdendir
Cansu Koc – Tas Cicegim
Cansu Koc – Yalnizlik Mevsimi
Cem Karaca – 33 Kursun
Cem Karaca – Aksam Erken Iner Mapushaneye
Cem Karaca – Askim Askim
Cem Karaca – Azak Abdal
Cem Karaca – Bir Gun Belki Hayattan
Cem Karaca – Emrah Apaslar
Cem Karaca – Erenler
Cem Karaca – Gel Gel
Cem Karaca – Giden
Cem Karaca – Hasan Kalesi
Cem Karaca – Hasret
Cem Karaca – Hep Kahir
Cem Karaca – Hikaye
Cem Karaca – Hos Geldin Kadinim
Cem Karaca – Ihtarname
Cem Karaca – Islak Islak
Cem Karaca – Iste Geldik Gidiyoruz
Cem Karaca – Kara Bahtim
Cem Karaca – Kara Uzum
Cem Karaca – Kara Yilan
Cem Karaca – Karacaoglan
Cem Karaca – Karadut
Cem Karaca – Karam
Cem Karaca – Namus Belasi
Cem Karaca – Nem Alacak Felek Benim
Cem Karaca – Nobetcinin Turkusu
Cem Karaca – Resimdeki Gozyaslari
Cem Karaca – Tamirci Ciragi
Cem Karaca – Ya Bana Gel
Ceza – Aci Biber
Ceza – Dark Places
Ceza – Efkar Perdesi
Ceza – Fark Var
Ceza – Gece Gunduz Karismaz
Ceza – Gelsin Hayat Bildigi Gibi _feat. Sezen Aksu_
Ceza – Gene Elde Mendil
Ceza – Hadi Bize Baglan
Ceza – Hiza Ve Nizam Yok
Ceza – Kemerini Bagla
Ceza – Ne Benim
Ceza – Once Kendine Bak
Ceza – Orientjazz
Ceza – Pusulam Yok
Ceza – Saskin Oglan _feat. Ayben_
Ceza – Sen Oyna Dilber Remix
Ceza – Yerli Plaka
Cilgin Sedat – Bi Dahami Tovbe
Cilgin Sedat – Gelme Geri
Cilgin Sedat – Kalmazki
Cilgin Sedat – Nerdesin
Cilgin Sedat – Rest
Cilgin Sedat – Saka Niyetine
Cilgin Sedat – Sarhos
Cilgin Sedat – Son Nokta
Cilgin Sedat – Sultanim
Cilgin Sedat – Tasi Beni Kalbine
Cilgin Sedat – Terkettim Seni
Demet Akalin – Affedersin
Demet Akalin – Alcak
Demet Akalin – Anlatamadin Mi
Demet Akalin – Esmer Yarim
Demet Akalin – Herkes Hak Ettigi Gibi Yasiyor _2.Versiyon_
Demet Akalin – Herkes Hak Ettigi Gibi Yasiyor
Demet Akalin – Ihanet
Demet Akalin – Iyi Dinle
Demet Akalin – Kader
Demet Akalin – Mantik Evliligi
Demet Akalin – Of _Club Remix_
Demet Akalin – Of
Demet Akalin – Sana Deger
Demet Akalin – Seven Kizin Romani
Demet Akalin – Solundan Mi Kalktin
Demet Akalin – Yanilmisim _Dance_
Demet Akalin – Yanilmisim
Demir Demirkan – Belki
Demir Demirkan – Gocmen
Demir Demirkan – Resim
Dizi Muzigi – Kaybolan Yillar
DJ Akman – Agla Gozlerim
DJ Akman – Gidiyorum
DJ Akman – Yetimler
DJ Akman – Zalim
Dj Akman Ft TMCS – Hayat Kitabimdan 1 Sayfa
Ebru Yasar – Yesillenirim
Ege Cubukcu – Asla
Ege Cubukcu – Benim Adim
Ege Cubukcu – Film Gibi
Ege Cubukcu – Gel Sen Bir De Bana Sor
Ege Cubukcu – Hadi Bize Gidelim
Ege Cubukcu – Hey Dj _Ft. Ayse Hatun Onal_
Ege Cubukcu – Radio Pop Intro
Erdal Merdan – Urfa Sana Kusmus
Esref Ziya – Ah Etme
Esref Ziya – Ardindan Gelemem
Esref Ziya – Atese Atma
Esref Ziya – Ben Aski Satin Ald_ecm
Esref Ziya – Efendim
Esref Ziya – Gelmedin
Esref Ziya – Giderim
Esref Ziya – Karadaglar
Esref Ziya – Leyla
Esref Ziya – Nereye Kadar
Eylem – Allah Allah
Eylem – Aman
Eylem – Cok Gec _To Little To Late_
Eylem – Get Down
Eylem – I_27m Gonna Get Ya
Eylem – Masum Masum
Eylem – Miz Miz
Eylem – Summer Dream
Eylem – Turkish Delight
Eylem – Voluptious
Eylem – Yalnizim _Club Remix_
Eylem – Yalnizim
Eylem – Young Turks
Ferdi Tayfur – Aglama _Benide Aglatacaksin_
Ferdi Tayfur – Asamiyorum _Engelleri_
Ferdi Tayfur – Askin Cezasi
Ferdi Tayfur – Ben Biterim
Ferdi Tayfur – Bir Gun Sana Bir Gun Bana
Ferdi Tayfur – Denedim Vallahi
Ferdi Tayfur – Gizli Sevda
Ferdi Tayfur – Kisragim _Deli Tayina_
Ferdi Tayfur – Sevdigim Biri Var _Diyemedin Mi_
Ferdi Tayfur – Yar Mi Var Sanki
Ferdi Tayfur – Yarim Kaldi _Remix_
Ferdi Tayfur – Yarim Kaldi
Ferdi Tayfur – Zamane Asigi
Ferhat Gocer – Arkadas _Husnu Senlendirici_
Ferhat Gocer – Beklenen Sarki _Husnu Senlendirici_
Ferhat Gocer – Dido _Husnu Senlendirici_
Ferhat Gocer – Dok Zulfunu _Husnu Senlendirici_
Ferhat Gocer – Gulpembe _Husnu Senlendirici_
Ferhat Gocer – Hasret Deniz Ve Mehtap _Husnu Senlendirici_
Ferhat Gocer – Haydar Haydar _Husnu Senlendirici_
Ferhat Gocer – Lale Devri _Husnu Senlendirici_
Fresh B – Neden
Fresh B – Palavra Inanmam Sana
Fulden Uras – Bensiz Olsun
Gaye Aksu – Atam
Gaye Aksu – Ati Alan Uskudari Gecti
Gaye Aksu – Dertlerime Sabir Yetmez
Gaye Aksu – Emine
Gaye Aksu – Gururum
Gaye Aksu – Onlar Utansin
Gaye Aksu – Sevmisim
Gaye Aksu – Su Akkusun Gurgenleri
Gaye Aksu – Yar Aglar
Gaye Aksu – Yarali Kus
Gaye Aksu – Yetimlerin Turkusu
Gaye Aksu – Yollar Bitermi
Gokhan Tepe – Bu Yuzden
Gokhan Tepe – Emrine Amade
Gokhan Tepe – Evire Cevire
Gokhan Tepe – Gel Askim
Gokhan Tepe – insanoglu
Gokhan Tepe – Kac Kere
Gokhan Tepe – Oldu
Gokhan Tepe – Tarih Oldun
Gokhan Tepe – Unut Kalbim
Gokhan Tepe – Yaz Gecesi
Gokhan Tepe – Yuru Yuregim
Grup As – Gitme Dur
Gulben Ergen – Asksin Sen
Gulben Ergen – Belki
Gulben Ergen – Ben Olsaydim
Gulben Ergen – Bile Bile
Gulben Ergen – Lay La Lay Lalay
Gulben Ergen – Mis Gibi
Gulben Ergen – Nihayet
Gulben Ergen – Olta
Gulben Ergen – Yalnizlik
Gulben Ergen – Yani
Gulsah Buzlu – Alerjim Var
Gulsah Buzlu – Anam
Gulsah Buzlu – Bana mi Sordun
Gulsah Buzlu – Bendensin
Gulsah Buzlu – Beni Seven Bir Erkek
Gulsah Buzlu – Gittin Ya
Gulsah Buzlu – Sakincasi Yok
Gulsah Buzlu – Tamam
Gulsah Buzlu – Tesekkur Ederim
Gulsah Buzlu – Uslandim Artik
Hakan Altun – Bana Goresin
Hakan Peker – Ah Hayat
Hakan Peker – Bak Simdi Uzaklarda
Hakan Peker – Bomba
Hakan Peker – Gel Otur Soyle
Hakan Peker – Gorusmesek Iyi Olacak
Hakan Peker – Sifreni Cozdum
Hakan Peker – Tamamdir
Hande Yener Feat Ege Cubukcu – Apayri _Remix_
Hayko Cepkin – Firtinam
Hepsi – Kac Yil Gecti Aradan
Hepsi – Tempo_Rio Mix_
Hepsi – Tempo
Hirsiz Polis – Ask Yanibasimizda
Hirsiz Polis – Balikci Yataginda Olmez
Hirsiz Polis – Hirsiz Kiz
Hirsiz Polis – Ilani Ask
Hirsiz Polis – Kasa Hirsizlari
Hirsiz Polis – Kelepceliyim Ben sana _Funda arar_
Hirsiz Polis – Rus Ruleti
Hirsiz Polis – Sonbahar
Hirsiz Polis – Umit_27sizim
Huzun – Aldattin
Huzun – Gidisin
Huzun – Yalanci Seni
Huzun – Yalvarma
Huzun – Yasak Ask
Safak Sönmez – Bu Gece

indir

Hakan Peker – Aksamlar Olmadan
Hakan Peker – Dag Gibiyim
Hakan Peker – Gece Gozlum
Hakan Peker – Kadinim
Hakan Peker – Vakti Geldi Ayriligin
Hepsi – Kac Yil Gecti Aradan_Deep House Mix_
Hepsi – Kac Yil Gecti Aradan_Electro Dub Mix_
Hepsi – Tempo_Deep Tech Mix_
Huzun – Agliyor
Huzun – Aksamlar
Huzun – Aldin Elimden
Huzun – Atesle Barut
Huzun – Rastlamadim
Huzun – Sevilmedim
Huzun – Su Yuce Daglari Duman Kaplamis
Huzun – Yikila Yikila
Intizar – Beni Kiskandirma
Intizar – Bir Günün Bir Gününü Tutmuyor
Intizar – Derin Derin
Intizar – Dermanin Ellerde
Intizar – Diyemiyorum
Intizar – Nasil Dayanirim
Intizar – Nazar Boncugum
Intizar – Sarhos
Intizar – Senin Kusmelerin
Intizar – Sensiz Olamam
Intizar – Tamam Sustum
Intizar – Yani Söyle
Irem – Kolem Ol
Isin Karaca – Aradigim Ask
Isin Karaca – Ayri Ayri
Isin Karaca – Bedava Oylesine
Isin Karaca – Birakma
Isin Karaca – Bye Bye
Isin Karaca – Herseye Ragmen
Isin Karaca – Iki Eksi Bir
Isin Karaca – Kalp Tanriya Emanet
Isin Karaca – Lambali Radyo
Isin Karaca – Mandalinalar
ibrahim Erkal – Asktan Kacilmaz
ibrahim Erkal – Avuclarimda Tutamadim
ibrahim Erkal – Bellimolur _Haydan Olur_
ibrahim Erkal – Birlik Turkusu
ibrahim Erkal – Cumbus
ibrahim Erkal – Erzurum Uzak Sehir
ibrahim Erkal – Gonul Cicegim
ibrahim Erkal – Gulum
ibrahim Erkal – Naylon Dunya
ibrahim Erkal – Palandoken
ibrahim Erkal – Yalniz Agac
ibrahim Erkal – Yureginden Opuyorum
irem – Beyaz Yalan
irem – Git
irem – Hayal Kurmak Bedava
irem – Hayalet Sevgilim _Akustik_
irem – Hayat Beni Cozer Misin
irem – Imkansizdi Sevdik
irem – Istanbul Aglardi
irem – Itiraf
irem – Ne Olur Anla
irem – Seninle Olmak _Hasret_
Jale – Unutacaksan Sevme
Jale – Uzgunum
Kara – Citirim
Kara – Dayan
Kara – Miras
Kara – Palavra
Kara – Söyleyemedim
Kara – Sik Sik
Kara – Sus Aglama
Kara – Yalanci
Kara – Yoruldum
Kenan Dogulu – Ara Beni Lutfen
Kenan Dogulu – Ask Kokusu
Kenan Dogulu – Ask Tanrisi
Kenan Dogulu – Ayisigi
Kenan Dogulu – Bas Harfi Ben
Kenan Dogulu – Cakkidi
Kenan Dogulu – Haykiris
Kenan Dogulu – Nereye Kadar
Kenan Dogulu – Olmaz
Kenan Dogulu – Rahatla
Kenan Dogulu – Ruzgar
Kenan Dogulu – Unutarak Kurtuluyorum
Kenan Dogulu – Yuzsuz Yurek
Kolera – La Kayyume Illahu
Kolera – Sevemedim Vedalari
Kursat – Istanbulda Bir Yarim Var
Kuvvetmira – Kafile
Laco Tayfa – Atmaca
Laco Tayfa – Divane Asik
Laco Tayfa – Erkilet Guzeli _Remix_
Laco Tayfa – Erkilet Guzeli
Laco Tayfa – Estergon Kalesi
Laco Tayfa – Gel Yada Salma Dilber
Laco Tayfa – Hicaz Dolap
Laco Tayfa – Istanbul Twilight
Laco Tayfa – Kutahyanin Pinarlari
Laco Tayfa – Puskullu
Laco Tayfa – Urmat _Remix_
Laco Tayfa – Urmat
Laco Tayfa – Ussak
Laco Tayfa – Zuluf
Leadri – Sual
Mahsun Kirmizigul – Azar Azar
Mahsun Kirmizigul – Corbaya Tas Katanlar
Mahsun Kirmizigul – Dinle _Ragga Vers._
Mahsun Kirmizigul – Dinle
Mahsun Kirmizigul – Diyarbakirin Icinde
Mahsun Kirmizigul – Donmeyecegim
Mahsun Kirmizigul – Ellerin Kadinisin
Mahsun Kirmizigul – Felek
Mahsun Kirmizigul – Gul Senin Tenin
Mahsun Kirmizigul – Sevemem
Mahsun Kirmizigul – Uzaktayim
Mahsun Kirmizigul – Yalansa
Mahsun Kirmizigul – Zarar Olsan
Mozole Mirach – Onca Sanci Varken
Muazzez Ersoy – Felekten Bir Gece
Muazzez Ersoy – Giden Yanacak
Muazzez Ersoy – Gozlerime Bakta Soyle
Muazzez Ersoy – Haberin Var mi
Muazzez Ersoy – Ikimiz Gibi
Muazzez Ersoy – Kim Arar _Enstrumantal_
Muazzez Ersoy – Kim Arar
Muazzez Ersoy – Kum Tanesi
Muazzez Ersoy – Nankor
Muazzez Ersoy – Unutamazsin
Muazzez Ersoy – Uzlasalim
Murat Boz – Aski Bulamam Ben
Murat Gogebakan – Bu Askin Sonunda
Murat Gogebakan – Diger Yarim
Murat Gogebakan – Duy Beni
Murat Gogebakan – Karanfil Kokan Yarim
Murat Gogebakan – Olmeye Geldim
Murat Gogebakan – Oyleki Hasretimsin
Murat Gogebakan – Selvi Boylum
Murat Gogebakan – Seninle Ilk Defa
Murat Gogebakan – Ve Sen Gidiyorsun
Nükhet Duru – Bodrum’da
Nazan Oncel – Hokka
Nazan Oncel – Sokak Kizi
Nazan Oncel – Ukala Dumbelegi
Nedim Zeper – Ruya
Nedim Zeper – Sakasi Yok
Nem – Bir Zamanlar
Nem – Gunese Bakarken
Nem – Guneste Yalniz
Nem – Hakettim Mi
Nem – Kirilana Dek Bukuldum
Nem – Kus Evi
Nem – Melekler Duserken
Nem – Nukleer Kis
Nem – Sabah Isiltisi
Nem – Sarildim Kendime
Nem – Siyah Martilar
Nem – Yarim Kalan Hayaller Yasindayiz
Nez – Buyutur Kendini
Nez – Do You Wanna Touch Me
Nez – Fame
Nez – Gonul
Nez – Hayat Senden Korkmuyorum
Nez – Hey Dj
Nez – Koy Koy
Nez – Now That I Ve Found You
Nez – Sabir
Nez – Savruldum
Nez – Sevgi Bu Mu Diye
Nez – Sweet Dreams
Nez – Yanilmisim
Nihat Dogan – Bitanesinden Bitanesine
Nilgul – Benim Olsan
Nilgul – Birakma
Nilgul – Deli Kiz
Nilgul – Deva Bulmasin
Nilgul – Kahramanim
Nilgul – Masal
Nilgul – Nar-i Ask _akustik_
Nilgul – Nari Ask
Nilgul – Sen _Remix_
Nilgul – Sen
Nilgul – Sevda Yalan
Nilgul – Son Perde
Nilgul – Yüzlesme
Nilgul – Yazimi Kisa Cevirdin
Nukhet Duru – Gulme Komsuna
Nukhet Duru – Hey Yillar
Nukhet Duru – ikimize icelim
Nukhet Duru – iyimserim
Nukhet Duru – Onikiye On Kala
Nukhet Duru – Palto
Nukhet Duru – Sarap Gibi
Nukhet Duru – Su Senin Cekip Gitmelerin
Nukhet Duru – Yine Ciktim Yollara
Ogeday – Chronic
Ogeday – Chronik __ Feat. Yesim Vatan __
Ogeday – Eski Bir Resim
Ogeday – Illuzyon __ Feat. Lewo __
Ogeday – Illuzyon
Ogeday – Intro
Ogeday – Iste Show
Ogeday – Kaos Ve Trafik
Ogeday – Mecburi Istikamet
Ogeday – Ne Yaptigini Bilmiyen Adam
Ogeday – Ozune Don
Ogeday – Paronaya Kukla
Ogeday – Senkron
Ogeday – Soguk Armoni
Ogeday – Soyle Neden
Ogeday – Super Rapid
Orhan Hakalmaz – Ac Ac Kollari
Orhan Hakalmaz – Acem Kizi
Orhan Hakalmaz – Altin Hizma Mulayim
Orhan Hakalmaz – Balaban Acis
Orhan Hakalmaz – Bir Elimde Sevdam Bir Elimde Sazim
Orhan Hakalmaz – Bugun Bana Bir Hal Oldu
Orhan Hakalmaz – Gemiler Giresun’a
Orhan Hakalmaz – Kahveyi Kavururlar
Orhan Hakalmaz – Keman Acis
Orhan Hakalmaz – Kirmizi Bugday
Orhan Hakalmaz – Kolay Degil
Orhan Hakalmaz – Laleler
Orhan Hakalmaz – Mapushane icinde Yaniyor Sazlar
Orhan Hakalmaz – Sevdigim Kiz Gelin Olmus
Orhan Hakalmaz – Sular Dururlur Derler
Orhan Hakalmaz – Tar Acis
Orhan Hakalmaz – Yandim Allah Yandim Yutamiyorum
Orhan Hakalmaz – Yucedenmi Geldin Sen Seher Yeli
Oyun Havasi – Oryantal
Ozan – Altin Kafes
Ozan – Arkadas
Ozan – Bosu Bosuna
Ozan – Dünyam Kurtulsun
Ozan – Habibi
Ozan – O Olmuyorsa
Ozan – Sekerim Benim __ Clup Mix __
Ozan – Sekerim Benim __ Remix __
Ozan – Sekerim Benim
Ozan – Sensiz Olmuyor
Ozan – Yok Demezdim
Ozan – Zalimsin
Ozgecan – Azad
Ozgun – Kandirman Lazim
Rafet El Roman – Asklar Seni Bekler
Rafet El Roman – Az Ve Oz Beni Affeder Misin
Rafet El Roman – Bir Damla Sevgi
Rafet El Roman – Elbet
Rafet El Roman – Gonul Yarasi
Rafet El Roman – Guzelim Yillar
Rafet El Roman – Sana Da Kalmaz
Rafet El Roman – Sende Hersey Yalandi
Rafet El Roman – Yana Yakila
Rafet El Roman – Yerine Kimseyi Koyamadim
Raffine – Evvela Elveda
Raffine – Yasananlar Var
Redd – 50 50
Redd – Artik Melek Degilim
Redd – Asik
Redd – Bahcelere Daldik
Redd – Bak Keyfine
Redd – Ciglik Cigliga
Redd – Deliyim
Redd – Dunya
Redd – Falan Filan
Redd – Hala Ask Var Mi
Redd – Keyifli Bir Gun
Redd – Kirli Suyunda Pariltillar
Redd – Meleksin Guzel
Redd – Mutlu Olmak Icin
Redd – Ne Olmaya Geldim
Redd – Nefes
Redd – Operler
Redd – Prensesin Uykusuyum
Redd – Roman Kahramani
Redd – Sen Kendinde Ol Yeter
Redd – Yalanci Dunya
Reyhan Karaca – Ayaz Gozlum
Reyhan Karaca – Gidesim Gelmiyor
Reyhan Karaca – iki Gozum
Reyhan Karaca – Karaca
Reyhan Karaca – Mesela
Sabahat Akkiraz – Akittin Gozumden Yasi
Sabahat Akkiraz – Ali _ Methiye _
Sabahat Akkiraz – Ben Melamet Hirkasini Giydim _ Leyli Leyli _
Sabahat Akkiraz – Ceylan Gözlerine
Sabahat Akkiraz – Eridi Kalmadi Daglarin Kari
Sabahat Akkiraz – Gul Fidani Kirilir
Sabahat Akkiraz – Kök ve Dal
Sabahat Akkiraz – Kaleden Kaleye Sahin Ucurdum
Sabahat Akkiraz – Kayalar Merdim Merdim
Sabahat Akkiraz – Mevlam Bir Cok Dert Vermis
Sabahat Akkiraz – Nokta
Safak Sonmez – Aglama
Safak Sonmez – Anma Arkadas
Safak Sonmez – Askim
Safak Sonmez – Daglari Yikarim
Safak Sonmez – Faydasi Yokki
Safak Sonmez – Gencligim
Safak Sonmez – Gulu Reyhan
Safak Sonmez – iddia
Safak Sonmez – ikinci Perde
Sagopa Kajmer – Bagdat
Sagopa Kajmer – Baytar
Sagopa Kajmer – Bir Pesimistin Gozyaslari
Sagopa Kajmer – istisnalar Kaideyi Bozmaz
Sagopa Kajmer – Pesimist_III
Sagopa Kajmer – Romantizma
Sagopa Kajmer – Sansur Perdesi
Sagopa Kajmer – Vasiyet
Sahin – Aksam Olunca
Sahin – Askimsin
Sahin – Babam
Sahin – Intikam
Sahin – Kimsesizlerin Adami
Sahin – Kral
Sahin – Mezarda Bitmez
Sahin – Sen Olmeden Olmeyecegim
Sahin – Yeminliyiz
Sahin – Yurek Susmaz
Sahsenem – O Bu Gece Gelecek
Sahsenem – Gozyaslarim Anlatir
Sahsenem – Yuregim Meskendir Aska
Sami Yusuf – Allahu
Sami Yusuf – Muhammad
Sami Yusuf – Ya Rasulallah
Sapka – Ahsap Evler
Sapka – Birak Beni
Sapka – Gel
Sapka – Ipek
Sapka – Kacinilmaz Bir Son
Sapka – Oyle Bir Ask ki
Sapka – Paronaya
Sapka – Sen ve Ben
Sapka – Unutamazsin
Sapka – Ver Bana Duslerim
Savaş – Yaşamadim Relax
Sebnem Ferah – Bir Kalp Kirildiginda
Sebnem Ferah – Artik Kisa Cumleler Kuruyorum
Sebnem Ferah – Ask
Sebnem Ferah – Ay
Sebnem Ferah – Babam Oglum
Sebnem Ferah – Ben Sarkimi Soylerken
Sebnem Ferah – Birak Kadinin Olayim
Sebnem Ferah – Bu Ask Fazla Sana
Sebnem Ferah – Buradan Gocerken
Sebnem Ferah – Cakil Taslari
Sebnem Ferah – Can Kiriklari
Sebnem Ferah – Cocukken Sahip Oldugum Kirmizi Rugan Ayakkabilar
Sebnem Ferah – Daha Iyi Olmazmiydi
Sebnem Ferah – Delgec
Sebnem Ferah – Deli Kizim Uyan
Sebnem Ferah – Dunya
Sebnem Ferah – Durma
Sebnem Ferah – Firtina
Sebnem Ferah – Gecmise Yolculuk
Sebnem Ferah – Gozlerin Etrafindaki Cizgiler
Sebnem Ferah – Gozyaslarimizin Tadi Ayni
Sebnem Ferah – Gunaydin Sevgilim
Sebnem Ferah – Herkes Bilsin Istedim
Sebnem Ferah – Hersey Insanlar Icin
Sebnem Ferah – Hoscakal
Sebnem Ferah – Iyi Gun Dostlari
Sebnem Ferah – Iyi Kotu
Sebnem Ferah – Kalbim
Sebnem Ferah – Korkarak Yasi
Sebnem Ferah – Mayin Tarlasi
Sebnem Ferah – Multeci
Sebnem Ferah – Nefessiz
Sebnem Ferah – Nereye Kadar
Sebnem Ferah – Okyanus
Sebnem Ferah – Oyunlar
Sebnem Ferah – Sana Bilmedigin Bir Sey Soyleyemem
Sebnem Ferah – Senin Adin Ne
Sebnem Ferah – Sigara
Sebnem Ferah – Sil Bastan
Sebnem Ferah – Uvey
Sebnem Ferah – Vazgectim Dunyadan
Sebnem Ferah – Yagmurlar
Sebnem Ferah – Yeniden Dogup Gelsem
Sebnem Ferah – Yorgun
Sebnem Ferah – Zaman Gecip Gidiyor
Sebnem Kisaparmak – Zalim
Sebnem Paker – Dinle
Seda Sayan – Bebegim
Seda Sayan – Evleneceksen Gel
Seda Sayan – Kanimi Kaynatiyorsun
Seda Sayan – Siki Siki
Seda Uren – Yalvarma
Sedat – Butun Kalbimle
Sedat – Horoz
Sedat – Kalemin
Sedat – Sans
Seden Gurel Keremcem – Fanus Remix
Seden Gurel Keremcem – Guzel Gozlu
Seden Gurel – Keremcem – Ask Herseye Deger
Seden Gurel – Keremcem – Cagirma Ask
Seden Gurel – Keremcem – Eylul Remix
Sefarad – Ask Icin
Sefarad – Vakti Geldi
Seferad – Bodrum
Seferad – Osman Aga
Seferad – Seni Ne Cok Sevdigimi
Selcuk – Ruyalarda Bulusuruz
Selda Bagcan – Gesi Baglari
Selda Bagcan – Sivasin Yollarina
Selda Bagcan – Ugurlar Olsun
Sema – Gozlerin Hala Benim mi
Sema Onder – Bir Tatli Tebessumun
Sema Onder – Sen Misin
Seray Sever – Icim Yaniyor
Serdar Ortac – Akdeniz
Serdar Ortac – Ayrilik Insanlar Icin
Serdar Ortac – Basardin Aglatmayi
Serdar Ortac – Bebegim Oldun
Serdar Ortac – Beni Unut
Serdar Ortac – Bilsemki
Serdar Ortac – Canima Minnet
Serdar Ortac – Cikartacaksin
Serdar Ortac – Dansoz
Serdar Ortac – En Buyuk Askim
Serdar Ortac – Gel
Serdar Ortac – Gitme
Serdar Ortac – Hadi Git
Serdar Ortac – Ismi Lazim Degil
Serdar Ortac – Istersen
Serdar Ortac – Melek
Serdar Ortac – Mesafe
Serdar Ortac – Okumakla Adam Olmuyor
Serdar Ortac – Sakin Arama
Serdar Ortac – Sor _Turka_
Serdar Ortac – Tut Ki
Serdar Ortac – Yar Ayri Gayri
Serdar Ortac – Yar Diye Diye
Serdar Ortac – Yaz Yagmuru
Serdar Ortac – Yurek Haini
Serhat – Son Sigaram
Sertab Erener – Asil Olan Asktir
Sertab Erener – Ask Olmez
Sertab Erener – Gule Gule Sekerim
Sertab Erener – Here I Am
Sertab Erener – Kumsalda
Sertap Erener – Ruya
Sertap Erener – Beni Bagisla
Sertap Erener – Satilik Kalpler Sehri
Sertap Erener – Sessiz Gemi
Sertap Erener – Zaferlerim
Servet Kocakaya – Dogum Gununde
Sezen Aksu – Aglamak Guzeldir
Sezen Aksu – Ahdim Olsun
Sezen Aksu – Bahane
Sezen Aksu – Bazen
Sezen Aksu – Biliyorsun
Sezen Aksu – Cile
Sezen Aksu – Dort Gunluk Bir Sey
Sezen Aksu – Dua
Sezen Aksu – Erkek Guzeli
Sezen Aksu – Eskidendi Cok Eskiden
Sezen Aksu – Firuze
Sezen Aksu – Geri Don
Sezen Aksu – Hadi Gel Benimle Ol
Sezen Aksu – Hasret
Sezen Aksu – Herseyi Yak
Sezen Aksu – Hukumsuz
Sezen Aksu – Kahpe Kader
Sezen Aksu – Kalbim Ege de Kaldi
Sezen Aksu – Kalp Unutmaz
Sezen Aksu – Kaybolan Yillar
Sezen Aksu – Keskin Bicak
Sezen Aksu – Kinali Kuzum
Sezen Aksu – Ne Aglarsin
Sezen Aksu – Oldu Mu
Sezen Aksu – Pisman Oldugun Zaman
Sezen Aksu – Sanima Inanma
Sezen Aksu – Savasma Sevis Benle
Sezen Aksu – Seni Kimler Aldi
Sezen Aksu – Sevgili
Sezen Aksu – Son Bakis
Sezen Aksu – Tedbil-i Mekan
Sezen Aksu – Tukenecegiz
Sezen Aksu – Tutuklu
Sezen Aksu – Unut
Sezen Aksu – Vazgectim
Sezen Aksu- Iki Delilik
Sibel Alas – Adam
Sibel Can – Ask Yolu
Sibel Can – Berivan
Sibel Can – Emret Oleyim
Sibel Can – Gumus Kursun
Sibel Can – Havar
Sibel Can – Kanasin
Sibel Can – Lale Devri
Sibel Can – Limoni
Sibel Can – Melekler
Sibel Can – Nehir Gozlum
Sibel Can – Yalnizlar Treni
Sibel Pamuk – Aglarim
Sibel Pamuk – Bilmez mi
Sibel Pamuk – Canimin Caniydin Sen
Sinan _d6zen – Bana Aitsin
Sinan _d6zen – Can Karasi

İNDİR

Sezen Aksu – Geciyor Bizdende
Sezen Aksu – Perisanim Simdi
Sezen Aksu – Sari Odalar
Sezen Aksu – Sen Aglama
Sezen Aksu – Tanri Istemezse
Sezen Aksu – Tutsak
Sezen Aksu – Yanmisim Sonmusum Ben
Sibel Can – Padisah
Sibel Pamuk – Desene
Sibel Pamuk – Gurbet
Sibel Pamuk – Her Sevgide Bin Ah Ettim
Sibel Pamuk – Hesabini Ver Allah’a
Sibel Pamuk – Kosa Kosa
Sibel Pamuk – Mevsim Yari Yaz
Sibel Pamuk – Oldurursun
Sibel Pamuk – Sen ve Ben
Sibel Pamuk – Senden Vazgecmem
Sibel Pamuk – Tanridan Diledim
Sibel Tuzun – Kirmizi _Drumn Base Remix_
Şiki Şiki Baba
Sinan özen – Ellerini Birak
Sinan özen – Evi Hasret G türüyor
Sinan özen – Inanmak
Sinan özen – Koptugu Yerde Birak
Sinan özen – Seni öyle Cok
Sinan özen – Sildim
Sinan özen – Yandim
Sinan Ozen – Agzini Yerim
Sinan Ozen – Aramadim
Sinan Ozen – Ezanlar Bizim Icin
Sinan Ozen – Uyunsunda Buyusun
Sinan Zorbey – Can Feda Yoluna
Sinan Zorbey – Don Gayri
Sinan Zorbey – Geceler
Sinem – Yaz Yagmuru
Sinem Umas – Optun_mu
Sinem Umas – Yuksek Yuksek Tepeler
Sitem Depresif – Yar
Soner Arica – Sen Giderken
Soner Arica – Ayrilik
Soner Arica – Devlerin Aski
Soner Arica – Seviyorum
Soner Ruveyda Ayberk – Haketmedim Seni
Songul Karli – Babamin Kiziyam
Songul Karli – Yar Yar
Soul Sacrifice – Cocuk Bahcesi
Suat Suna – Belki
Suat Suna – Elveda
Suat Suna – Guvercin
Suat Suna – Her Askin Sonu Var
Suat Suna – Leyla
Suat Suna – Sen
Suat Suna – Senden Once Yoktum
Suat Suna – Soz Gecmiyor Artik
Suat Suna – Yaran Yok Mu _ Akustik Version _
Suat Suna – Yaran Yok Mu
Suavi – Bilmelisin
Suavi – Cokertme
Suavi – Don Gel
Suavi – Kalender
Suavi – Yillar Sonra
Sultana – Kaymak
Sultana – Kusu Kalkmaz
Tan – Ac Kollarini
Tan – Agla Agla
Tan – Asla
Tan – Ben Her Sabah Mutsuzum
Tan – Buyu Yaptin
Tan – Kalbime Gomuyorum
Tan – Kulliyen Yalan
Tan – Rica Ederim
Tan – Yalvaririm
Tan – Zampara
Taner – Affetmedim Kendimi
Taner – Ayni Perde
Taner – Iyi Yureklim
Taner – Yardim Et
Tanju Okan – Kadinim
Tanju Okan – Koy Koy Koy
Tarik – Ayancik Egmeleri
Tarik Menguc – Cadir
Tarik Menguc – Saksuka
Tarik Tufekci – Alo
Tarkan – Arar Buluruz
Tarkan – Asla Vazgecemem
Tarkan – Ay
Tarkan – Basina Bela Olurum
Tarkan – Beni Anlama
Tarkan – Cok Ararsin Beni
Tarkan – Don Bebegim
Tarkan – Dudu
Tarkan – Durum Beter
Tarkan – Eyvah
Tarkan – Gecenin Urkek Kanatlarinda
Tarkan – Gelipte Halimi Gordun mu
Tarkan – Gitme
Tarkan – Gitti Gideli
Tarkan – Gul Doktum Yollarina
Tarkan – Gulumse Kaderine
Tarkan – Hepsi Seninmi
Tarkan – Her Nerdeysen
Tarkan – Hup
Tarkan – Ikimizin Yerine
Tarkan – Inci Tanem
Tarkan – Kil Oldum
Tarkan – Kimdi
Tarkan – Kir Zincirlerini
Tarkan – Kis Gunesi
Tarkan – Kuzu Kuzu
Tarkan – Mine
Tarkan – Olurum Sana
Tarkan – Ona Sor
Tarkan – Over
Tarkan – Salina_ Salina Sinsice
Tarkan – Sen Baskasin
Tarkan – Simarik
Tarkan – Sorma Kalbim
Tarkan – Tas
Tarkan – Unut Beni
Tarkan – Unutmamali
Tarkan – Uzak
Tarkan – Uzun Ince Bir Yoldayim
Tarkan – Vazgecemem
Tarkan – Verme
Tarkan – Yandim
Tayfun – Cile
Tayfun – Fettan
Tayfun – Gul Karasi
Taylan Ayik – Sensiz
Teoman – Anliyorsun Degil mi
Teoman – Ayna
Teoman – Bugun
Teoman – Dus
Teoman – En Guzel Hikayem
Teoman – Gemiler
Teoman – Gokdelenler
Teoman – Guzel Bir Gun
Teoman – Istanbulda Son Bahar
Teoman – Kupa Kizi Ve Sinek Valesi
Teoman – Ruzgar Gulu _Mix_
Teoman – Tuzak
Tsm – Agora Meyhanesi
Tsm – Arim Balim Petegim
Tsm – Bu Aksam Butun Meyhanelerini
Tsm – Darildin Mi Gulum Bana
Tsm – Gokyuzunde Yalniz Gezen Yildizlar
Tsm – Kadehinde Zehir Olsa
Tsm – Nasil Gecti Habersiz
Tsm – Senede Bir Gun
Tsm – Seni Ben Ellerin Olsun Diyemi Sevdim
Tsm – Su Gelen Kimin Yari
TSM – Yar Saclarin Lule Lule
Tsm – Yemeni Baglamis
TSM – Yildizlarin Altinda
Tual – Avare
Tual – Canimin Ta Icisin Sen
Tual – Huzun ayazda Kopruler
Tual – Kadinim
Tual – Kasim
Tual – Sam Yelleri
Tual – Sen Ve Ben
Tual – Tiryakinim
Tual – Ulan
Tugba Ekinci – O Simdi Asker
Tugba Ekinci – Oha Falan Oldum Yani
Tugba Hatun – Carpik Bacak
Tugba Ozerk – El Gibi
Tugba Ozerk – Lo Lo Lo
Tugce San – Her Gece
Tugce San – Yagmurlar Yagsa
Tugce San – Yildizlar
Tuncay Tuncel – Bir Gonul Efsane
Tuncay Tuncel – Affetmeyecegim
Tuncay Tuncel – Askisi
Tuncay Tuncel – Cikolata Cikita
Tuncay Tuncel – Cok Uzgunum
Tuncay Tuncel – Damat Oyunu
Tuncay Tuncel – Git
Tuncay Tuncel – Hesap Soracak
Tuncay Tuncel – Isimiz Mektup _Postaci_
Tuncay Tuncel – Seviyorum _duygularim_
Tuncay Tuncel – Yasamadim _Kalles_
Tuncay Tuncel – Yuzun mu Var
Turgay Basyayla – Nazlican
Tuzmen – Son Ruya
Uc Hurel – Bir Sevmek Bin Defa Olmek Demekmis
Ufuk Cakir – Annem
Ufuk Cakir – Kara Kislar
Ufuk Yildirim – Bosvere Bosvere_Enstrumental_
Ufuk Yildirim – Bosvere Bosvere
Ufuk Yildirim – Hasret
Ufuk Yildirim – Herkese Gider_Enstrumental_
Ufuk Yildirim – Herkese Gider
Ufuk Yildirim – Isterim O Zaman
Ufuk Yildirim – Kadere Gucenme
Ufuk Yildirim – Kimse Duymasin
Ufuk Yildirim – Rekor_Version_
Ufuk Yildirim – Rekor
Ufuk Yildirim – Sonayim
Ufuk Yildirim – Tabir-i Caiz_Enstrumental_
Ufuk Yildirim – Tabir-i Caiz
Ufuk Yildirim – Yok Ya
Ugur Arslan – Er Mektubu
Ugur Arslan – Karagumruk
Ugur Aslan – Deniz Feneri
Ugur Aslan – Sen Ve Ben
Ugur Isilak – Agladi Istanbul
Ugur Isilak – Ben Neler Yasadim
Ugur Isilak – Bir Damla Olsam
Ugur Isilak – Bu Dert Beni Oldurecek
Ugur Isilak – Buyur Gonul Haneme
Ugur Isilak – Dokunma
Ugur Isilak – Donen Alcak Olsun
Ugur Isilak – Dunyanin Sonuna Geldik
Ugur Isilak – Gecen Gun Omurdendir
Ugur Isilak – Gelme Ustume
Ugur Isilak – Gelmesin
Ugur Isilak – Gelsende Bir Gelmesende
Ugur Isilak – Gozlerime Perdeyim
Ugur Isilak – Gozlerin
Ugur Isilak – Gurbet Elde
Ugur Isilak – Guzel Dost
Ugur Isilak – Ha Senin Ha Benim
Ugur Isilak – Hata Bana Hak Sana
Ugur Isilak – Hayalin Renkleri Soldu
Ugur Isilak – Iki Elim Kanda Olsa
Ugur Isilak – Iki Gozumsun
Ugur Isilak – Kanimin Son Damlasi
Ugur Isilak – Sen Olmadigin Zaman
Ugur Isilak – Sensiz Olmuyor
Ugur Isilak – Sil Bastan
Ugur Isilak – Sor Ogren
Ugur Isilak – Soze Ne Gerek Var
Ugur Isilak – Tek Seni Sevdim
Ugur Isilak – Ucur Beni
Ugur Isilak – Vakit Tamam
Ugur Isilak – Yarali
Ugur Karatas – Adamdi O
Ugur Karatas – Akrep Gibisin
Ugur Karatas – Anne
Ugur Karatas – Bakisin
Ugur Karatas – Demedim Mi
Ugur Karatas – Hatunumun Gozleri
Ugur Karatas – Herkes Gibisin
Ugur Karatas – Islanmamistim
Ugur Karatas – Iste Gittin
Ugur Karatas – Maviye Calar Gozlerin
Ugur Karatas – Sallasana mendilini
Ugur Karatas – Su Kanli Zalimin
Ugur Karatas – Yuru Bre Hizir Pasa
Ulas – Gamzeler
Umay Umay – Dusemedim Daha
Umit Aksoy – Canıma Degsin
Umit Besen – Ben Bu Gece Olmezsem
Umit Besen – Nikah Masasi
Umit Davala – Bir Ask Hikayesi
Umit Davala – Hadi Gulum Yandan
Umit Sayin – Ben Iyiyim
Umit Sayin – Gul _ Beyaz Gul
Umit Sayin – Mavi Geceler
Vedat – Kivrim Kivrim
Volkan Dogan – Kana Kana
Volkan Konak – Aysem
Volkan Konak – Bu Gaybana Sevdaluk
Volkan Konak – Cerrahpasa
Volkan Konak – Dereler
Volkan Konak – Dido
Volkan Konak – Eledim Eledim
Volkan Konak – Faroz Kesme
Volkan Konak – Gardas
Volkan Konak – Guebet Turkusu
Volkan Konak – Hastahane Onunde
Volkan Konak – Karima Mektup
Volkan Konak – Kavga
Volkan Konak – Mahir
Volkan Konak – Nefesim Nefesine
Volkan Konak – O Vay Beni Aglarum
Volkan Konak – Oy Trabzon
Volkan Konak – Pedaliza
Volkan Konak – Potpori
Volkan Konak – Rock Potpori
Volkan Konak – Sevdamin
Volkan Konak – Siir
Yagmur – Aska Tovbekar Olmadim
Yagmur – Bir Sen
Yagmur – Gonlumun Namusu
Yagmur – Gurbet Geceleri
Yagmur – Hasretin Yakar
Yagmur – Icim Aciyor
Yagmur – Istanbul Senin Olsun
Yagmur – Konforlu Ask
Yagmur – Mesajlarin Gelmiyor
Yagmur – Olumune Sevmistim
Yakup Ekin – Anla Beni
Yakup Ekin – Bir Nefes
Yakup Ekin – Gece Yarisi
Yakup Ekin – Giderim Buralardan
Yakup Ekin – Korkuyorum
Yakup Ekin – Kupe
Yakup Ekin – Sen Yan
Yakup Ekin – Unutamam
Yakup Ekin – Yalanmis
Yakup Ekin – Zor
Yalin – Askta Telafi Olmaz
Yalin – Degmez
Yalin – Ellerine Saglik
Yalin – Eyvahlar Olsun
Yalin – Gunaydin
Yalin – Kucucugum
Yalin – Meleklerin Sozu Var
Yalin – Sahte
Yalin – Seni Buralarda Bir Ozleyen Var
Yalin – Son Askim
Yalin – Sonsuz Ol
Yalin – Tek Gecelik Ask Masali
Yalin – Zalim
Yasar – Aldanirim
Yasar – Beni Koyup Gitme
Yasar – Bir Dost Bulamadim
Yasar – Bu Yaz Bize Yine Ayrilik Var
Yasar – Gozyasinla Yaz
Yasar – Hatirla
Yasar – Iltifat Et
Yasar – Kiymet Bilmez Misin
Yasar – Sarkilarin Var
Yasar – Yalanci Bahar
Yasar Ipek – Sozum Ona Sevdin
Yasar Kurt – Firtemin
Yasemin Kumral – Bim Bam Bom
Yavuz Bingol – Ah Be Istanbul
Yavuz Bingol – Daglar
Yavuz Bingol – Divit
Yavuz Bingol – Fidanim
Yavuz Bingol – Firin Ustunde Firin
Yavuz Bingol – Gule Yazdim
Yavuz Bingol – Hadi Gel
Yavuz Bingol – Hicran
Yavuz Bingol – Iki Dagin Arasi
Yavuz Bingol – Neredesin Sen
Yavuz Bingol – Orada Kimse Var Mi
Yavuz Bingol – Sari Gelin
Yavuz Bingol – Tanridan Diledim
Yavuz Bingol – Turnalara Tutunda Gel
Yavuz Bingol – Unutulur Hersey
Yavuz Bingol – Yanarim
Yavuz Bingol – Yuce Dag Basinda
Yedi Karanfil – Gayri Dayanamam
Yedi Karanfil – Gule Yel Degdi
Yedi Karanfil – Izmirin Kavaklari
Yelda – Ben Annemin Kiziyim
Yelda – Kismet Degilmis
Yelda – Muhim Degilsin
Yelda – Op Diyemem
Yelda – Senin Yatacak Yerin Yok
Yelda – Sip Sevdi _Remix_
Yelda – Sip Sevdi
Yeliz – Bu Ne Dunya
Yeliz Yesilmen – Amanda Puf Uf
Yeliz Yesilmen – Bin Dereden
Yeliz Yesilmen – Bomba Gibi
Yeliz Yesilmen – Dedikodu
Yeliz Yesilmen – Elem Tere Fis
Yeliz Yesilmen – Her Gece
Yeliz Yesilmen – Kaybolursun
Yeliz Yesilmen – Nokta
Yeliz Yesilmen – Op Beni
Yeliz Yesilmen – Su Siziyor
Yeliz Yesilmen – Tat Beni
Yener – Coktu Gece
Yeni Harman – Yok
Yeni Turku – Ask Yeniden
Yesim Ercetin – Etek
Yesim Salkim – Anne
Yesim Salkim – Ask
Yesim Salkim – Ayna
Yesim Salkim – Canima Kiyarim
Yesim Salkim – Fasil
Yesim Salkim – Kendin Ettin Kendin Buldun
Yesim Salkim – Meger
Yesim Salkim – Nice Yillar Sevgilim
Yesim Salkim – Sen Yetis
Yesim Salkim – Seni Uzerim
Yesim Salkim – Sevda Yuzlum
Yesim Salkim – Sus Kalbim
Yesim Salkim – Uzaklar
Yesim Salkim – Yakacagim Canini
Yesim Salkim – Yan
Yildiz Kaplan – Alinmadim Sanma
Yildiz Tilbe – Ask Laftan Anlamazki
Yildiz Tilbe – Ayriligin Yuku Agir
Yildiz Tilbe – Ben De istiyorum _ Vers1 _
Yildiz Tilbe – Ben De istiyorum _ Vers2 _
Yildiz Tilbe – Bir Benim Ol
Yildiz Tilbe – Cizilmemis Resim
Yildiz Tilbe – Degerini Bilmek Gerekir Askin
Yildiz Tilbe – Degilsin
Yildiz Tilbe – Delikanlim
Yildiz Tilbe – Gul Zamani
Yildiz Tilbe – Hoscakal
Yildiz Tilbe – Kararsiz Esmer
Yildiz Tilbe – Le Ley
Yildiz Tilbe – Ne Yapsam Seviyorum
Yildiz Tilbe – Papatya Bahari
Yildiz Tilbe – Sana Deger
Yildiz Tilbe – Seni O Sanmistim
Yildiz Tilbe – Sevdanin Tadi
Yildiz Tilbe – Sevdigime Hic Pisman Olmadim _Version 1_
Yildiz Tilbe – Sevemedim Ayriligi
Yildiz Tilbe – Sevilen Kadin Uzulur Mu
Yildiz Tilbe – Su Olsam Sensiz Akamam
Yildiz Tilbe – Tanidim Seni _ Vers1 _
Yildiz Tilbe – Tanidim Seni _ Vers2 _
Yildiz Tilbe – Tanidim Seni
Yildiz Tilbe – Ummadigin Anda
Yildiz Tilbe – Yar Yanina Gelecegim _Slow Version_
Yildiz Tilbe – Zuluf
Yilmaz Erdogan – Acil Sifalar
Yilmaz Erdogan – Ankara
Yilmaz Erdogan – Ben yandim
Yilmaz Erdogan – Madem ki
Yonca Evcimik – 7_24
Yonca Evcimik – Oldu Gozlerim Doldu
Yonca Evcimik – Sallayalim Dunyayi
Yonca Lodi – Sana Birsey Olmasin
Yoncalodi – Inadim Inat
Yuksek Sadakat – Aklimizin Iplerini Salalim
Yuksek Sadakat – Belki Ustumuzden Bir Kus Gecer
Yuksek Sadakat – Denizalti
Yuksek Sadakat – Doneceksin Diye Soz Ver
Yuksek Sadakat – Huzun
Yuksek Sadakat – Ihtimaller Denizi
Yuksek Sadakat – Ikarus
Yuksek Sadakat – Kafile
Yuksek Sadakat – Pervane
Yuksek Sadakat – Yine De
Yurtseven Kardesler – Canin Ciksin
Yurtseven Kardesler – Gitme Turnam
Zafer Peker – Sensiz Sabah Olmuyor
Zafer Peker – Yalan Ask
Zara – Beyaz Giyme Toz Olur
Zara – Dostum Dostum
Zara – Hastane Onunde Incir Agaci
Zara – Zeytinyagli
Zeki Erdem – Cancagizim
Zeki Muren – Annem
Zeki Muren – Ben Zeki Muren
Zeki Muren – Damarıdmda Kanıdmsıdn
Zeki Muren – Iki Gozum Iki Cesme
Zeki Muren – Isyanim Var
Zeki Muren – Seni Ben Ellerin Olsun Diyemi Sevdim
Zeki Muren – Simdi Uzaklardasin
Zeki Muren – Zalimin Zulmu Varsa
Zerrin Ozer – O Yaz
Zet – Diyet
Zet – istedigimi Verin
Zeynep – Gitti Yere Kadar
Zeynep Baskan – Nar Agaci
Zeynep Baskan – Carsambayi Sel Aldi
Zeynep Baskan – Karadir Kaslarin
Zeynep Baskan – Yaylanin Cimenine
Zeynep Baskan – Yol Havasi Yine Geldi Kara Guz
Zeynep Baskan – Zahidem
Zeynep Casalini – Amacim Yok
Zeynep Casalini – Bosa Bakiyor
Zeynep Casalini – Buralardaysa
Zeynep Casalini – Degisiyorum
Zeynep Casalini – Delilik
Zeynep Casalini – Duvar
Zeynep Casalini – Ne Yapsam
Zeynep Casalini – Nihayet
Zeynep Casalini – Refakatci
Zeynep Casalini – Tarif
Zeynep Casalini – Usuyorum
Zeynep Dizdar – Illede Sen
Zeynep Dizdar – Vazgec Gonul
Zeynep Dizdar – YoK YoK
Zeynep Dizdar – Zehir Gibi
Zeynep Mansur – Sen Nasil Istersen
Zeynep Mansur – Ya Sonra_Akustik_
Zeynep Mansur – Ya Sonra
Zeynep Mansur – Yarim Kalan Bir Ask
Zeynep Mansur – Yuzde Yuz Severim
Zeynep Onkaya – Yutamazsin
Ziynet Sali – Ah Olmaz
Ziynet Sali – Alaturka
Ziynet Sali – Amman Kuzum
Ziynet Sali – Aski Aldim Askiya
Ziynet Sali – Bosu Bosuna
Ziynet Sali – Bu Nasil Sevda
Ziynet Sali – Etsi Ksatnika
Ziynet Sali – Imekala
Ziynet Sali – Kindinevo
Ziynet Sali – Nerede Kaldin
Ziynet Sali – Taksici
Ziynet Sali – Tamavra
Ziynet Sali – Yalancisin
Ziynet Sali – Yurek Yarali Buyuyor
Ziynet Sali – Zilliamu
Zuhal Olcay – Sesler Yuzler Sokaklar
Zulfu Livaneli – Leylim Ley
Keyifle dinleyinİNDİR

Not-Alıntı-Emegi geçen arkadaşa teşekkürler…