Nurtac Duzgit & Grup Turbo – Hey Na Na Na 91

01 – Hey Na Na Na
02 – Nazlanma
03 – Şıp Şıp Şıp Sevdi
04 – Ne Var Ne Yok
05 – Yıldız Falları
06 – Şey Oldum İşte
07 – Ah İstanbul
08 – Fantazi
09 – Seviyorum Çok Çok
10 – İyisimi İyisimi

Hotfile.com: One click file hosting: Nurtac Duzgit & Grup Turbo – Hey Na Na Na 91.rar

Nurtac Duzgit & Grup Turbo – O Simdi Asker

01 – O Şimdi Asker
02 – Süphanallah Maşallah
03 – Dayan Gönül Bu Da Gecer
04 – Allah Aşkına
05 – Kerata
06 – Hayat
07 – Süreyya
08 – Paydos
09 – Sevildiğini Bil
10 – Ateşine Yandım

Hotfile.com: One click file hosting: Nurtac Duzgit & Grup Turbo – O Simdi Asker.rar

Nurtac Duzgit & Grup Turbo – Uzelli 1156

01 – Kızlar Asker Olsunmu
02 – Senin İçin
03 – İki Yakam Bir Araya Gelmiyor
04 – Boynu Bükükler
05 – Canımın İçi
06 – Arabam Yok Param Yok
07 – Bizim Sokaklar
08 – Esmerin Gözleri Kara
09 – Zım Zım
10 – Potpori – (Sarhoş & Siyah Perçemlerin & Tak Tak Takırdama)
11 – Enstrumental

Hotfile.com: One click file hosting: Nurtac Duzgit & Grup Turbo – Uzelli 1156.rar



Nurtac Duzgit & Grup Turbo – Mavi Mavi

Bakkal Mahmutun Kızı
Bir Baltaya Sap Olamadım
Boşver Üzülme
Mavi Mavi
Muhabbet Olsun
Nerdesin
Oy Emine
Selam Getirmişem
Sevdiğimi Anlatamadım
Yeni Aşk Bulacağım

Hotfile.com: One click file hosting: Nurtac Duzgit & Grup Turbo – Mavi Mavi.rar



Nurtac Duzgit & Grup Turbo – Mavi Gozler O Bicim

Geline De Maşallah
Gönlümün Gülü
Güldür Allahım Güldür
Mavi Gözler O Biçim
Özür Dilerim
Şehirli Kız
Tiridine Bandım
Yalanını Sevsinler
Yananı Allah Görür
Yar Mı Bulamıyorsun


Hotfile.com: One click file hosting: Nurtac Duzgit & Grup Turbo – Mavi Gozler O Bicim.rar

Nurtac Duzgit & Grup Turbo – Hudaverdi Bey

A Yüzü

01 – Ayağıma Bastın Çocuk
02 – Hüdaverdi Bey
03 – Ne Olacak Bizim Kızın Halleri
04 – Diller & Attığın Kazık Değilmi
05 – Hüdaverdi Bey
06 – Telefo & Şalvar
07 – Açmam Açamam
08 – Muammerin Bağı
09 – Öldüm Güle Güle
10 – Ayşem
11 – Çok Yaşa Ayşe Emi

B Yüzü

01 – Yirminci Asrın Nergeleseyem
02 – Geceler
03 – Hele Esat Noşmusan
04 – Kır Belimi Ali Dayı
05 – Anan Varmidur
06 – Bu Gidişle Kızlar Kocaya Zor Gider
07 – Kalk Gidelim
08 – Manyak Rıza
08 – Uzat Dudaklarını Öpeyim
10 – Doktor Civanım
11 – Uyan Salim Uyan
12 – Banker Uçacak
13 – Ölürem Kızlar
14 – Sürmeli Koyun

Hotfile.com: One click file hosting: Nurtac Duzgit & Grup Turbo – Hudaverdi Bey.rar

Nurtac Duzgit & Grup Turbo – Ara Beni

01 – Ara Beni
02 – Şimdi Ne Söylesem Boş
03 – Terketme Beni
04 – Derbeder
05 – Beyaz Sarı, Esmer
06 – Aşk Üçgeni
07 – Mum Yak Dostum
08 – Gizli Aşk
09 – Yaşasam Mı Ölsem Mi
10 – Bizim Sokaklar

Hotfile.com: One click file hosting: Nurtac Duzgit & Grup Turbo – Ara Beni.rar

Nurtac Duzgit & 9 Ay Once 9 Ay Sonra Topluluğu – Haydi Bastır (Lp)

01 – 9 Ay Once 9 Ay Sonra
02 – Zampara Sadi
03 – Bu Topluluk Cok Firlama
04 – Deli Adam
05 – Aman Yallay
06 – Kofti Gaciyla Kofti Adam
07 – Sosyetik Madam
08 – Bir Ihtimal Daha Var O Da Vermek Mi
09 – Icin Gidiyor Her Yanima
10 – Pek Sugar Oyun Havasi
11 – Kiz Kalcani Dansoz Gibi Oynatma
12 – Butun Hanimlari Koluna Taktin
13 – Sipali
14 – Calgecen Git Gel
15 – En Buyuk
16 – Ucun Biri
17 – Bos Kizlar
18 – Bikinisi Yaldizli
19 – Oryantal Fantazi
20 – Bir Baba Hindi Kime Bindi
21 – Beni Sana Yedirmezler
22 – Hist More Hist
23 – Iki Gaci Sinemaya Gittiler
24 – Sinematik Oy
25 – O Bicim Delikanli
26 – Benim Adim Halime
27 – Avratlar Sokakta O

Hotfile.com: One click file hosting: Nurtac Duzgit & 9 Ay Once 9 Ay Sonra Toplulugu – Haydi Bast_r (Lp).rar

